sl_bcx Kızlar nette bazı bilgiler var doğruluğu var mı bilmediğimden sizlere sormak istedim sarımsak çiğ şekilde yemek zararlı mı ? Mesela patlıcan mezesi hazırlarken içine sarımsak rendelemek yada sarımsaklı yoğurt mantının üstüne ? Bi türlü çiğ yemeye cesaret edemedim 5 aydır siz yiyorsanız bende yiyeyim nette bazen olur olmadık bilgiler var size sormak en doğrusu doktoruma sormayı unuttum her seferinde ☺️
fayting sl_bcx ben arada yiyorum öyle ne olacak ki 1 diş sarımsaktan hem size gelen kısmı daha da az olacak tüm mezeyi yemezseniz
Mormnekse sl_bcx ilk defa duydum yemeklerin içinde cacık ta soslarda sürekli yerim 23 haftalık olduk 🥰
New34 sl_bcx sarımsak en sevdiğim.seydir ve yemeklerin yanına tuza banıp yemek hobim.3 çocugads bişi olmadı bişi olurdu herhalde ☺️
Mervepera sl_bcx ilk defa senden duydum canım dr umda demedi hiç genelde sayar yasaklı olanları 🤣 İlkindede şimdide yiyorum hiç birseyle karsılasmadım mantıksız geldi bu bilgi bana
sl_bcx New34 ya çok iyi şükür o zaman artık giyebileceğim internete girince hersey düşük yapar diyor zaten en iyisi buraya tecrübe sahibi annelere sormak 🥰
Esrashshshssh sl_bcx valla bende yoğurda doğrayıp yiyorum hiç birséy olmadı daha iyi doğal antibiyotik bnce
New34 sl_bcx ben anladım ki hamilelik öyle.bisi değil yani ağır kaldırmakla.uzanmakla yada ictigin bı bitki çayı ya da yediğin maydanoz ile.dusecek bişi değil.maydanoz bayılırım mutlaka salatalara katarim ya da yıkarım sade limonla yerim ya da limon tuzlayıp yerim keza.sarimsak aynı şekilde hurma diyorlar yenmez hamileliğin başından sonuna kadar her gün yedim hep korkuttular ilk gebelikte tedirgin olmuştum ama Allah’a şükür gerçekten öyle basit değil bebeğin düşmesi onu anladım 💓
elmaelmaelma Adenala ayyyy ben de yemekte, yoğurtta falan yerim de direkt çiğnemek acı gelmiyor mu🫢 Bi de yatmadan olunca eşinize rahatsızlık vermez mi 😅
elmaelmaelma Sarımsak çiğ olarak daha faydalıdır zaten. Hamilelikte de bir zararı olmaz. Sarımsaklı yoğurtta falan çok yerim ben de, bir sıkıntı olmadı. İnternette niye öyle yazmış bilmiyorum. Belki tansiyonu düşürdüğü için baş dönmelerini arttırabilir diyedir.
Zeynepkrkytlli sl_bcx sarimsaga gelene kadar pasta çikolata cipsi var zararlı Yeri gekiyo Onları bile yiyoruz bı şey olmaz kendinizi çok kasmayın Ben yedim şahsen Ama tabi çok da abartmayın sonra mideniz yanmasın veya tiksinti olmasın
SrpYlmz sl_bcx Ben mantı da falan yiyorum canım 4.ayimdayim bı zararını görmedim çok şükür mesela salatanın içinde az miktarda maydanoz da yiyorum abartmadan bütün bütün yemedigin sürece problem olmaz canım