kizlar bi kac gun oncede testimi paylasmistim artik koyu cift çizgi uygulamada 5.2 haftalik gösteriyor. şuan doktora gitmek istemiyorum cunki kizima hamileyken de 5 haftada bebek gozukmedi 6.3 te tekrar gitdim bebek gozuktu ama kalp atisi gozukmedi 7.2 falandı gitdim kalp atişini oyle duyduk. o yuzden boşuna gitmek istemiyorum folik asit falan aldim yanlış mı yapıyorum?