Arkadaşlar yarın ben doğuma giriyorum mecburi sezeryan olucam bana dua eder misiniz çünkü benim hickimsem yok bilen bilir zaten yetiştirme yurdunda büyüdüm ben ailemi bilmiyorum bu yüzden sizden dua bekliyorum sadece bi refakatcim bile yok dogumum kolay geçsin hiçbir zorluk görmeyim bana bol bol dua edin tek isteğim bu çünkü hamilelerin duası kabul olurmuş ve mübarek adayız hepinizden şimdiden teşekkür ederim inşallah sizde bebeklerinizi sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏻💕💜🤍