Asel53 Kızlar var mı başına gelen oğlumun tsh yüksek geldi , endokrin bölümüne götürdük bir hafta takip verdi duruma göre tedavi başlarız dedi kaç gündür nefes alamıyorum sanki , nette çok kötü şeyler yazıyo
miranatlas Asel53 normalfe sizde tiroit hastalığı var mıydı acaba? Ben tiroit hastasıyım ilaçlarla tedavisi çok kolay canım hiç canını sıkma düzenli ilaç kullanımıyla değerler düşüyorr
Asel53 miranatlas ya değeriniz kaçtı sizin çok kötü şeyler yazmışlar zeka geriliği falan kaç gündür iştahtan kesildim çok kafama taktım
Yelizo Hic korkmayin 2 kizimda dogustan hipotiroid ilac kullaniyorlar.duzenli takiple hicbir sorun teskil.etmiyor.biri 11 yasinda digeri 2.5
Asel53 Yelizo gelişimlerinde herhangi bir sorun yaşadınız mı çok korkuyorum, değerleri kaçtı bizimkinin 10 buçuk şimdilik ilaç başlamıycam dedi bir hafta sonra duruma göre karar vericek
miranatlas Asel53 aşırı yüksek değildi 7 felandı ama ben hiç yükselmesine izin vermiyorum sık sık kontrol ediyorum az bir şey yükseldiğinde hemen ilacımım dozunu arttırıyoruz sıkı takibi aksatmadıgım için bir aksilik olmuyor. Doktor tedavisi en kolay hastalık dedi sadece ilacı düzenli kullanıp düzenli kan vermek gerekiyor onun dısında içiniz rahat olsun
Yelizo Asel53 5.8 ilk degeri sonra yavas yavas yukseldi.10 ve ustu genelde ilac baslaniyor ama dr unuz daha iyi bilir.tabi.hicbir problem yok gelisimlerinde.internette yazilanlara bakmayin siz.duzenli takiplerini yaptirin hicbir sorun olmaz.merak etmeyin.ilk.ogrendogimde bende cok paniklemistim.