Oncelikle hepinizin Allah yardimcisi olsun
Son gunlerimde surekli hikayeler okurdum herkesin hikayesi farkli Buda benim hikayemmm…
39+2 de normal muanemde 1 cm acilmam oldigunu soylediler fakat sancim yokdu.Bana bol bol yuruyus yapmami su icmemi soyledi dr ve bende Oyle yapdim 4 gun boyunca annemde kaldim sadece kendime odaklandim okdr cok yurudum ki dizledim hamlamisti yatakdan kalkamiyordum 😂200 tane merdiven inip cikdim yokus indim cikdim neyse
Bende sanci fln yok 40. Haftaya giricem anneminde evhamiyla biz cumartesi gunu kadin dogum acilden hastaneye gittim bende hic bir belirti yok
Dr duruma anlattim bana buyuk ihtimalle hala 1 cm dir ded bende cok yurudum ama dedim morelim bozularak dr da guldu hatta 😅Neyse cati muanesi yapildi ve 4 cm dedi 😨Burda sancisiz acilmanin olmayacagi soylenmisti ama benim 0 sanciyla sadece yuruyusle ve squatla 4 cm olmustu hemen yatisim yapildi saat 12 idi
12 den 3 e kadr ben odada yuruyourm cok mutluyum sancim yok ama Cağnim suninin gelecegini biliyorum ben 9 ay boyunca kendimi buna hazirladim suni sanciya..O yuzden korkmuyordum.Neyse saat 3 de takildi suni ama yemin ederim ben hala hic bisi hissetmiyorum drlar geliyor surekli serumu arttiriyorlar bana sancisiz dogurcaksin diyorlar 😂Hafif adet sancilari geliyor o sirada nefes alip veriyorum tabi surekli alttan muane ve siyirma yapiliyor.Neyse Artik suyum patladi ve surec hizlandi beni plates topuna oturttular cok iyi geliyordu sancim varken ustunde zipliyordum dogum sancisi evet ama dinlenmek icinde vakdin oluyor onu iyi yonetebilmen gerekiyor..
Ben cok guzel nefes alip verdim bana sancim geldiginde comelip ikinmam gerektigini soylediler ve en son sancilar artti
Bebek geliyordu uyusturmak icin igne yapdilar galiba ona bile firsat vermedi hatta kesi atilmasina bile firsat vermedi dr cok guzel ikindigimi soyledi ve 4-5 ikinmada bebegim geldi kesi atilmasina bile firsat vermedigi icin dikisim oldu biraz ..Ama bebegimin sesi ve kucagima aldigim o anda tum acilar gitti dayanilmayacak hic bisey yok sadece dikis sirasinda kendinizi sikmamaya ozen gosterin. 4 saat suniden sonra bebegimi kucagima aldim suniden korkmayin sadece nefes almayi ve guclu kalmayi sonunda herseyin biteceğini kendinize inandirin ve guclu kalin
Allah hepinize kolayliklar versin 🌸