Ahsenin Allah gönlüne göre versin inşallah. Bende ikiz istiyordum ama bir tanenin üstesinden zor geldim ilk başta kanamam oldu düşük tehlikesi yaşadım bir ay sabah akşam iğneler yedim sonra erken doğum riski başladı sürekli ilaçlar serumlar sonra da doğsun diye hayatımın savaşını verdim yani ikiz olsaymış nasıl taşırmışım bilmiyorum o yüzden hayırlısını istemekte fayda var