Edadlgc Arkadaşlar hafif kanamam var aranızda bu iğneyi kullanan var mı ? İşe yaradı mı kanama için ?
Ozgednc Edadlgc ben 3 kere kanama geçirdim 3 günde bir kullaniyodum şimdi haftada bire düşürdük etkili iğne cnm. Ama aynı zamanda dinlenmende lazim
Edadlgc Ozgednc fırsat buldukça dinleniyorum bende akşama yaptırıcam ama kaç günde bir bilmiyorum şuan 1 tane verdi