Klcmerve Çok kusma,uyku hali,koku hassasiyetinin çok olması erkek bebeğe işaret diyorlar kız bebeğe sahip olanların daha rahat geçiyor diyorlar doğru mu?
Hamileanne Klcmerve iki gebelik arası belirtiler farklıysa cinsiyet farklı olur derler bende öyle olmuştu
huysuz__ Klcmerve bu belirtiler kız alameti bende öyle oldu yani😅.. tamamen hormonlara bağlı belirtilerin hepsi kişiden kişiye değişiyo
Klcmerve momofmychildren bende öyle biliyorum belirtilerin yoğunluğu kişiye göre değişkendir diyorum da 4 çocuğu olan bir akrabam var diyor 3 erkekde sen gibi oldum kız da hiç bişi yoktu dedi sorayım dedim 😊
imbrosmerve Klcmerve inanmayın böyle hurafelere :) her bebek her gebelik farklıdır. annenin bünyesine bağlı bu saydıklarınız.
iremsevinc Klcmerve kusma hariç hepsi vardı ilk gebeliğim erkekti (cennet kuşum) bunda da kusma yok mide bulantısı var diğerleride var bakalım bu nolcak