Dlntkesn gebeliğin basında kanamanın her türlüsü sıkıntı yaratabilir. Umarım yoktur ama tecrübemi paylaşayım; Benden bir anda geldi yerleşme kanamasıymıs ama doktorum ben riski sevmem diyip düşük önceliyici iğne yaptı progestan diye bi ilaç basladı rahim kasları icin 10 gün rapor verdi yataktan kalkmadım, hafife alma bence bi acile gitmelisin