GuzelMelegimm bence sadece tek Selim ismi ben tek isimlerden yanayım çift isim neden koyuyolar ki tek çocuğa anlamış değilim zaten bir çoğu birini sesleniyor beğenip beğenmeyecek diye düşünmeyin bence güzel anlamlı kulağa hoş gelen bir isim verdiğimiz zaman o isimle sürekli seslenildigi zaman seviyorlar isimlerini ilerde anlamında okuyup araştırınca ve diyelim ki sevmedi buyunce değiştirme şansı var ve ben hiç duymadım anne babanın koyduğu ismi sevmeyip değiştirenleri görmedim de Selim ismini bende çok beğeniyorum hoş bir isim anlamı da güzel kuranda da yer alıyor ben 💙Kerem koyacağım 35 haftalıkım tam şuan Kızım çok istiyor bu ismi bizimde beğenip sevdiğimiz bir isim zaten 2 yaşını 3 ay geçiyor ama Kardeşinin ismi ne sorulduğunda hemen kendi Kerem diyor karnıma gelip Kerem diye seviyor sesleniyor biz ismi ne olsun diyoruz yine ayni cevap bazen farkli isimler koyleyip bunu koyalım diyorum deniyorum hemen hayır Kerem diyor 😍 🎀Kızımda ismi 💕SelenAy 🌛