Aysegul1805 Deletedmom_92 kaç haftalıksınız benim de fazlaydı şekerden şühelendi doktor yüklemede sınıra yakın çıktı. Hamur işi ekmek meyve bunlara dikkat ettim düzeldi şu an suyu normal
Rana010101 Bana hep fazla diyorlardı son komtrollerimde hep suyu yeterli dediler meyve pek tüketmiyorum ondan düzeldi sanırım meyve artiriyormus bir de gebelik şekeri olursa fazla oluyormuş su
Deletedmom_92 Rana010101 açlık tokluk şekerim ölçülüyor normal şeker yüklemeside yaptırmıştım oda normal dün fazla demediler bugün gittim biraz fazla suyu dediler endişelendim zararlı mı suyun fazla olması
Deletedmom_92 Aysegul1805 27.5 haftalığım açlık tokluk şekerim ölçülüyor normal şeker yüklemeside yaptırmıştım oda normal dün fazla demediler bugün gittim biraz fazla suyu dediler endişelendim zararlı mı suyun fazla olması
haticeguneess Bana da geçen hafta su fazla şekerden olabilir dedi her gün şekerimi ölçüyorum inşallah düzelir diyet yapıyorum şuan
Deletedmom_92 haticeguneess açlık tokluk şekerim ölçülüyor normal şeker yüklemeside yaptırmıştım oda normal dün fazla demediler bugün gittim biraz fazla suyu dediler endişelendim zararlı mı suyun fazla olması
Aysegul1805 Deletedmom_92 yediklerine biraz dikkat edersin şekeri ekmeği azaltmaya çalışırsın sonraki kontrolünde düzelir inşallah. Kendini çok korkutma suyun fazla ama çok fazla olsaydı doktorun bilgi verirdi mutlaka
Aysegul1805 Deletedmom_92 iki günde ne kadar etkileyici olur bilemem ama meyve evet genel olarak etki ediyor. Doktor sormuştu çok mu meyve yiyorsun diye
Deletedmom_92 Aysegul1805 aslında dünde kontrole gittim fazla olduğuna dair bişey söylemedi doktor bugun tekrar gittiğimde farklı bi doktora o söyledi biraz fazla diye anlayamadım bende bi günde ne etkilemiş olabilir
Aysegul1805 Deletedmom_92 cihazdan cihaza da farkediyor ölçümler kendi doktorun normal dediyse takılma fazla
ivfbaby Kızlar 29. Haftadayım benimde suyum fazla. Canım çok çekti bu saatte salçalı makarna yedim şu an çok pişmanım ya bir şey olur mu