Ben çok memnunum doğuma kadar devam edeceğim. İlgili, enerjisi güzel yani gergin bile olsam muayeneden ayrılırken mutlu ve rahatlamış ayrılıyorum. İstediğim soruyu rahatlıkla sorabiliyorum, telefonla istediğim zaman ulasabiliyorum. Yani beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor.