Arkadaşlar 12+4 günlük hamileyim birkaç gün önce doktor kontrolüne gittim devlette doktor herşeyin yolunda olduğunu söyledi ama 1 2 haftadır iç çamaşırım da nem ve ıslaklık oluyor ve kokusuz acaba keseden su mu geliyor azar azar doktora bu durumu anlattığımda akıntıdır olabilir herşey yolunda gözüküyor dedi yinede içim rahat etmedi böyle durum başına gelen var mı birde özele gitsem mi