Bihtrr doktorunuz gerekli vitamin, ilaçları verip, gerekli beslenme şekli içinde sizle konuşmuştur. Benimde pcosum vardı ama bebeğim 2. Korumasız ilişkide oldu çok şükür ve 32 haftalığız şuan, pıhtılaşma çıktı kan sulandırıcı iğne kullanıyorum onun dışında beyaz ekmek, şeker, tuz çok tüketmemeye çalışıyorum, hazır gıdalardan uzak duruyorum başka yapacak bir şey yok bildiğim kadarıyla kalp atışını duyduysanız Allah ın izniyle sağlıklı bir gebelik olup, sonuna kadar gider kucağınıza alırsınız inşallah endişe etmeyin. Sağlıklı olmayan gebelikler düşüyor genelde.