Nergiz7 😅ben şu 3-4 yaşa kadar kullananlardan almıştım, chicco myamaki modeli .. biz çok gezeriz dağ taş dere tepe çıkarız ,biri 4 biri 3 yaşında minyonlar, hala kullanıyorum ihtiyaç duydukça. tek kucakta taşımak çok zor oluyo kanguru kiloyu dengeli dağıttığı için büyük kolaylık 