Merhaba güzel anneler benim 2 tane düşüğüm oldu 3 .bebeğimi iğne kullanarak doğum ettim tekrar hamileyim şuan bugün doktora gittim ve iğneye gerek olmadığını sadece taşıyıcı olduğumu söyledi başka kanlar istedi böyle bı durum başına gelen var mı cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 😊