Mardinbaby_ 30+3 haftalık olduk doktor suyun 1 tık fazla olduğunu diyet uygulamami söyledi suyum nasil azalir
eceyc314 Mardinbaby_ bende 27+2 yim 2 gğn önceki kontrolde doktorum suyun bir tık fazla dedi. Şekeri karbonhidratı ve meyveyi kes dedi. Cumarteside şeker yüklemesi yaptıracağım. İlk çok korktum internette çok kötü şeyler de yazıyor ama doktorum şekerden olduğunu mide ve böbrekte sorun olmadığını söyledi. Yüklemede çıkmazsa bile Gizli şeker olabilir diyet yapacaksın dedi.
Mardinbaby_ Deletedmom_92 şuan bişey belli değil sadece suyum bi tık fazla çıktı oda diyet yapmami yurumemi meyve vs az tüketmemi söyledi haftaya kontrole çağırdı tekrar
Demtynaz Banada fazla demişlerdi iki farklı doktor ama hiç yememi kesmemi felan demediler öyle böyle 37. Haftama geldim yani 😂😂 fazla olması sorunmuymuş ki iki farklı doktorda beni tedirgin edecek şeyler söylememişlerdi çünkü