Irem12_ Kizlar 38+3 deyim akintiyla birlikte kan geldi ama sancim cok yok ne yapmaliyim sizce ikinci dogumum olucak
Minikkimyager Irem12_ Allah kolaylık versin inşallah kendi sancinizla doğum olur .benim de suyum.nisanim gelmişti ama sancım gelmemişti suni almistim .ikinciye gebeyim yine.ayni şeyi yaşamak istemiyorum . inşallah öyle olmaz sizin ki .pilates topu varsa eğil kalk yapın çok etkili
Firdevsars Irem12_ ayyy şu an benim ki öyle oldu sancım yok ama toz pembe akıntı geliyor ne olabilir acaba
Mmeelliikkee Irem12_ nişandan bir hafta sonra bile başlayabilir , ağrı sancı takip edin bence. En son ne zaman bakıldı hareketlerinde, kordon vs sıkıntısı yoksa acele etmeyin derim.. suyunuz gelirse gidin ama o zaman enfeksiyon riski oluyor
neanladinyurdagull Irem12_ hastaneye gitmeniz için oldukça erken.Ben nişandan 1 hafta aonra doğurdum suyum gelmişti.Sancınız çoksa eger tabiki gidin bir muane olun.Bu arada akıntı gibi gelen kan nişan değildir.Nisan tıpı gibi sümüksü kıvamda olur
Mmeelliikkee Firdevsars çok hızlı olmuş , şimdi okudum sağlıkla büyütün inşallah 🌺 biz daha 35 hftyız
Irem12_ 13Gamze08 ikinci dogumdu kendi sancimla yattim az az 3 cm acikla aksam 8 de gece 3.30 da oldu dogumum son anlar dayanilmiycak gi iydi artik ama atlatti
Gamze0408 Civciv53 ya benimde acik pembemsi akinti geldi ama sümüksüydu cati muyanesinden sonra geldi bu Nişan mi oluyor acaba 2 hafta gecti ustunden 2 gun oncede cati muyanesi oldum ama boyle bi akinti gelmedi
Civciv53 Gamze0408 benim 18+3 de gelmişti 19. Haftamda doğum oldu malesef. Nişan gelmesi ile hemen doğum olmuyor. Sanırım artık açıklık falan olduğundan o geliyor ben acile gittiğimde 1.5 cm açıklığım vardı
Gamze0408 Civciv53 bana da doktorum yumuşama var bu guzel bisey dedi ama aciklikla ilgili bisey demedi