myavocado pardonda bu ne ukalalık ? Evet tabak tabak yedim ve zarar verebileceğini daha yeni öğreniyorum üstelik bişey olmadı gibi bir kelime kullanmadım. Ukalalık yapacaksınız başka postlara mümkünse farkındaysan öğrenmeye çalışıyoruz bi zararı olup olmadığını sanki size zorla yedirmiş gibi bir tepki bir şey evet önemlem alınması gerelen bişey olabilir ama azarlar gibide yazmıcamda böyle postlarada yok zihniyette anlayamıyorum bu nasıl bir had?