Gulsah_09 Kızlar 21 martta 38+2 oluyorum ilk gebeligim ilk annelik deneyimim olucak cok cok heycanliyim.var mi benimle aynı tarih 🤩
Hatice--- Gulsah_09 yarın gün verecek bize 37 hafta oluyoruz asagi yukarı bizimde o tarihlere denk gelir
Taze1anne- Gulsah_09 Sağlıkla mutlulukla gelsin inşallah bebeğiniz 🥹🥰 Benim daha var ama şimdiden heyecan içindeyim çok başka heyecanlar.🙏🏻🧿💐🥹
melike81_ Gulsah_09 hayırlısıyla kucağına al inşallah neden sezeryann kilosumu fazla acaba benmkide kilo fazlada sezeryan olck 35+1 😅😅😅 ben tabi basından beri sezeryan istedimde
Gulsah_09 Taze1anne- hepimizin insallah cnm 🩷ben hala 1 hafta kaldigina inanamiyorum zaman cok hizli 🥹
birhamilelikgunlugu Makbus066 Gün verildiği zaman galiba sabahtan gidiyorsun Yani arkadaşımdan dolayı ben öyle biliyorum benim normal olduğu için günüm yok 37 + 5’in bugün
elmaelmaelma Makbus066 bazı hastaneler önceki günden yatış yapıyor, bazıları sabah aç karna gelin diyor. Tahlilleri falan sabah erkenden yapıp sonra sezaryene alıyorlar.
ebru465 Makbus066 Bir gün önce gece 12den sonra hiçbir şey yeme içme sabah yedi buçuk sekiz gibi hastaneye gel giriş yap dediler
Gulsah_09 Makbus066 21 de gün verdi o gün sabah en gec 7 de gel dedi sabah gittigimde nasil bir surec olucak bilmiyorum tabi
elmaelmaelma Hayırlı olsun. 21 Mart tam iki burcun arasındaki son gün galiba. Acaba bebeğin burcunu olumlu ya da olumsuz etkiler mi? Astrolojiden anlayan arkadaşlar varsa yorum yapsa keşke 😊
Makbus066 Sezeryan için günü kaç haftalıkken veriyorlar benim ilk sezeryanim olacak önceki normal dogumdu merak ediyorum
Gulsah_09 Ezgi12348 aslında doktorum tam normal doğum yanlısı ama benim vajinismus gecmisimden dolayı yapamayacagima karar verdim kendi istegimle sezeryan olucam
Gulsah_09 Vethekelif amin cnm insallah kendi istegimle sezeryan olucam normalden cok korkuyordum insallah guzel.gecer dogumum