Aisha777 hayır sadece normal regl belirtilerim vardı ben regl olmayı bekliyordum hatta evde ped bitmişti marketten alıp eve bıraktım :) sağlık ocağından eve geliyorduk erkendi sonuç için ama eşim bi kaset test alalım bari regl olacaksan negatif olduğunu bilelim ona göre davranalım bilelim diye ama testi yapınca çok çok silik hayalet bi çizgi gördüm inanmayıp akşam kardeşim test getirdi tekrarladım bu seferde silik ama gündüze göre biraz daha belirgin bi çizgi vardı yani kan testi verene kadar sonucu alana kadar , 2 gün sonra içinde tekrar kan testi istenmişti o ara 5 6 tane test yaptım inanmıyordum bi türlü çünkü 🥹