Merhaba tam anlattiginiz olayı yaşadım. Ama 15 gun kadar bekledim kürtaj icin. Belki kalp atisi duyarım diye. Sonra lekelenmem oldu ve kese şeklininde artık bozuldugunu ve kurtaj olmam gerektigini soylediler. Kürtaj oldum bos gebelikti. Umarim sizinki gec dollenmedir.