Fatos97 Merhaba kızlar..dün test verdim Pihtlasma 2250cikmis….2ay önce 2790di…biaz duşmus …ama yinede korkuyorum…sizlerde kaç oluyor genelde..bu Pihtlasmami? Yoxsa korkulacak kadar degilmi?