Melek-10 35 haftalık olduk ama bebeğim çok sakin bazen saatlerce hareket etmiyor en başından beri böyle sakin bir bebek bu da beni biraz endişelendiriyor acaba bir sıkıntısı mı var diye.. sizin bebekleriniz nasıl böyle sakin bebekleri olanlar var mı?
Neslihan74 Melek-10 bende 35 haftalik hamileyim bebeğim hararetli normalde ama 3 günden beri çok nadir hareket ediyor benim durtmemle diyebilirim benide endiselenmiyor değil açıkçası asaya baskı yapıyor artık bel ağrimda var benimde oyle
Sevgi_2104 Melek-10 bizde şuan 24+2 yiz hissetmeye başladığımdan beri çok aşırı hareketli değil bazen aynı haftada olanlar hiç durmuyor gece hep hareket ediyor diyorlar ben de korkuyorum ama artık normal olduğuna karar verdim şuanlık sakin bir bebek olarak yorumluyorum çünkü elhamdülillah sıkıntıda yok ultrasonda.
Melek-10 kahvesever__ yaa gerçekten mi? Bazen artık ben dürtekliyorum da bi iki tepki veriyor sonra yine saklanıyor uykucu mu anlamadım sağlık sorunu olmasından korkuyorum sadece :( sağlıkla gelsin de doğunca hareketlerine razıyım 🤲🏻🥰
Melek-10 Neslihan74 bel ağrınız ve baskı varsa bi acile gidin bence sancı olabilir tedbir amaçlı kontrol edilmekte fayda var 🙏🏻
kahvesever__ Melek-10 doktora gittim bile olmuştu ama sakin di oğlumda kızımda 2 hamilelik geçirdim ikisi de çok sakindi gün içinde ben karnımı elersem hareket ederlerdi yoksa etmezlerdi😅
Melek-10 kahvesever__ Ay biz de kaç kez gittik az hareket ediyor diye hamd olsun Nst ya da ultrasonda herhangi bir sıkıntı çıkmıyor ama işte insan oradan buradan duyduklarının etkisinde kalıyor sanırım etkileniyor Videolar görüyorum kıpır kıpır ya da insanlar duyuyorum işte çok hareketli hep tekmeliyor uyutmuyor falan diye diyorum Allahım bizim kız pek sakin 🥹
Melek-10 Sevgi_2104 evet bizim de hamd olsun ultrason ya da Nst gayet iyi bende artık kendimi öyle şey yapıyorum sakin yani uykucu benim bebe diyorum :) rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah
Melek-10 kahvesever__ evet haklısınız her çocuk farklı gerçekten ilk bebeğimi erken doğum sebebi ile kaybettim ondan daha fazla tedirgin oluyorum sanırım
kahvesever__ Melek-10 çok üzüldüm başınız sağolsun rabbim bir daha yaşatmasın 😉sağlıkla kucanıza alın inşallah 🙏
Melek-10 nurcan05 nurcan05 ay evet bizim de öyle doktorunuza sordunuz mu hiç bu durumu ben artık daralmaktan soramıyorum 😁 sizin ki ne dedi merak ettim
nurcan05 Melek-10 kızım uyuyor genelde her hafta gidiyorum normal alıştım artık 🥰 doktorda bir şey demedi normalmiş ablamda dedi kızım öyleydi doğuncada sakindi uyuyordu hep dedi
Melek-10 nurcan05 evet bunu da bir kaç kişiden duydum yani gebelikte sakin olan bebekler doğunca da sakin oluyor diye tabi bazıları da doğunca çok hareketli oluyor sakin günlerini ararsın diyor 😁 ama inanın sağlıkla gelsin de hareketli olsun hepimiz razıyız zaten buna
nurcan05 Melek-10 inşallah öyle olur diye umuyorum ilk bebeğim yaramaz olunca gözüm korkuyor 🤭🤗 kızım inşallah sakin olur