Bengo Kızlar 6 haftalığım ve özellikle yemeklerden sonra karın ağrım oluyor bi fenalaşıyorum birde nefes darlığım var bunlar normal mi acaba ne zaman geçer
Rabbiaaa Bengo bende de vardı çıkartamıyordum gaz çıkarma hareketleri yapabilirsin doktorunada sor sen yine de ben hareketlerle çıkartım ilaç vermemişti doktorum ağrılarda 26 haftayım 18 20 de kesildi ilklerde çoktu
Rabbiaaa Benimde kasıklarımda çok ağrı oluyordu iki kere acile gittiğim oldu hatta ama normal dendi kanama görülmediği sürece bir de bol bol su iç geçer o zaman dedi
Bengo Rabbiaaa kasık ağrıları azaldı biraz sadece aniden kalkma aniden oturma falan o zamanlarda oluyor biraz ama karın ağrısı yeni başladı
ZehraNur21 Bengo 1 tane iç zararı yok kramplara da iyi gelir. İlaç kullanmaktam iyidir☺️ iyi bir marka olursa tamamdır