Rabbiaaa ben şeker yükleme testini cihazla yaptım . Aslında testi yaptırmak istemedim o içeceği içmek istemiyorum dedim doktorum da anlayışla karşıladı ve şeker ölçüm cihazıyla evde kendim yaptım birazcık yüksek çıktı . Haftaya randevum var sanırım diyete başlatırlar. Kilo alımım gayet iyi aşırı tatlıcı biri de değilim ama tokluk değerim biraz yüksek çıktık . İlk gebeliğimde şeker yüklemesi yaptırmıştım sonuçlar elime geçmeden hastalandım ve erken doğum oldu bunda korktum ve bu şekilde yaptırdık