ruveyda123 Kızlar spinal anestezi ile sezaryen oldum bugün taburcu oldum ama dünden beri mide bulantım var hiçbir şey yeyip içemiyorum benim gibi olanlar var mıydı ne tavsiye edersiniz
Dmndmn ruveyda123 ruveyda123 Merhaba sezaryen sonrası kusmadınız mı acaba ? Eğer narkozu atamadıysanız o mide bulantısı yapıyor olabilir.Benimde midem çok bulanmıştı hastanedeyken daha sürekli nescafe içtim omun sayesinde kustum ve kendime geldim 😊
KuzeyinAnnesi10 ruveyda123 belden uyusturdular ona rağmen mide bulantısı oldu bende 2 3 gün midem bulandı
Deletedmom_88 ruveyda123 bence bol bol su içmeye gayret edin. Bebek yeni doğdu, siz yeni doğum yaptınız vücuda o kadar kafein alıp hem kendinize hem de emziriyorsanız bebeğinize boşu boşuna kafein yüklemeyin bence…
elmaelmaelma Anesteziyi atamamış olabilirsiniz. Bende baş ağrısı yapmıştı, sizde bulantı yapmış olabilir. Bol kafein (koyu nescafe ve Türk kahvesi, bitter çikolata) ve bol su ile anesteziyi atmaya çalışabilirsiniz.
ruveyda123 Deletedmom_88 çok susuyorum çok içiyorum ama çok çıkarıyorum henüz sütüm gelmedi gelmemişken bian önce halledeyim inşallah