Elifyarenaydemir Kızlar tsh 4.03 çıktı dahiliye guatr ilacı verdi sizce düzelir mi ne yapmam gerekir olan varsa söyleyebilir mi daha önce yaşayan
Beybitooo Elifyarenaydemir ben ilaç kullandığım halde 5 çıktı mg sini yükseltti doktor ilacı düzenli kullanın sorun olmaz
Temmuzsbl Benimde 4.5 falandi ilaçla düştü. Çok yüksek Bi değer değil bu zaten endişelenmeyin. Ilacla kısa sürede düşüyor
Temmuzsbl Elifyarenaydemir yediklerimizle ilgisi var mı bilmiyorum herhangi biseye dikkat etmiyorum onunla ilgili.sadece ilacı düzenli kullanıyorum ben. Kahvaltıdan en az yarım saat önce.
obirannea Elifyarenaydemir yok ya yediklerinize dikkat etmenize gerek yok her ay kan ister büyük ihtimal çünkü bende var ilaç kullanıyorum her ay kan istedi sadece kan vermeye gitmeden ½ gün öncesinde turp karnabahar vs tüketme demişlerdi
Cesurx Ben 3 yıldır kullanıyorum ,şuan 100 lük kullaniyorum 1,6 şuanki degerim. 2,5 değerini geçmemesi gerekiyor.Bebekte zeka geriliği veya düşük riski oluşmaması için.Detayli da bebekte herhangi bir anormali görülmedi.
Sercan Elifyarenaydemir korkmayın hemen düser benim zehirli tiroidin var ilk gebeligimde 30 binleri gördüm şükürler olsun saglıkla dogdular
Zeynepsa Elifyarenaydemir verdiği ilaca devam edeceksin hamilelik bitene kadar canım. Benim de 5 küsür çıktı. İlk gebeliğimde 4 küsürdü. İlaç kullanmıştım. Şu an daha çok yeni gebelik o yüzden salı gideceğim doktora bakalım
Sercan Elifyarenaydemir rica ederim her ay kan aldor ihmal etme inşallah saglıkla kıcagına alırsın minnagıno,☺️🤲
Annesinin1tanesi Elifyarenaydemir ilk gebeliğimde de kullanmıştım 2. Gebeliğimde yine kullanıyorum. Bnmde 5 küsürlerde çıkmıştı 6/7 aydır içiyorum gebelikten önce başladım 2 aya bir kan veriyorum ilk gebeliğimde 7. Ayda bıraktrmıştı doktor bnda ne olur bilemem şuan değerlerim normal
Annesinin1tanesi Elifyarenaydemir iyi olur merak etmeyin kontrollerinizi aksatmayın ilacınızı düzenli kullanın düzene girer merak etmeyin normalde gebelik olmasa bu değere ilaç kullanılmaz ama gebe olunca riske atmıyor doktorlar yani benm endokrin doktorum böle demişti bana