Elifbekir 25 haffaya girdim bende de ishal oldu
Bende korktum
Gittiğim ik dr da aradım
Kanama kusma gb şeyler olmadıgı müddetçe korkma dediler ortak özet geçiyim yani
Ve bende ağrıda vardı azcık. Magnezyumu kesebilirmişim falan. Ama kaç haftadır ağır kabızdım. İçimide rahatlattılar valla , böyle ishalle sonuna kadar gidebilirim 😀