SeherT yetiştim bacılar😁😁 2 yaşa kadar aylıksız annelik izni var ya onu parça parça veya tamamını birden kullanma hakkımız var. Mesela ben öğretmen olduğum için 6 ay ve üzeri izin alırsam kadrom okuldan çekilip milli eğitime geçiyo diye dönem dönem izin aldım.. çünkü ben dönene kadar yerimi başka öğretmen ile doldurabilirlerdi. Aylıksız memuriyet izni 12 ay en az 5 senelik memur olmanız lazım kullanabilmek için.. benim annelik izni bitti peşine memur izni aldım .. onu almak için idarenizin keyfine bağlısınız, hayır personel açığım var izin vermiyorum deme hakkı var yani.. aylıksız Memuriyet iznini en fazla 2 ye bilebilirsiniz. Ben 9 ay aldım bu seneki 2 dönemi izinde geçirmek için, 3 ayı sonraki sene için kullanıcam .. ama aldığım izni erken bozarsam kalan izin günlerim yanmış oluyo. Yani en fazla 2 kez bölebilirsiniz ve erken dönerseniz kalan günler kullanılmış sayılır.