Ebru3457 Hanis Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım sancın felan mı başladı neden kontrolde alındın acaba benimde son günlerim sancım vs gelmedi daha o yüzden merak ettim
Yeldan Hanis hayırlısı olsun canım rabbim bir nefeste kurtarsın 🤍 Bize de nasip etsin hayırlısıyla doğurup yavrularımızı kucağımıza almayı 🤍😘
Hanis Bebek hareketlerinde azalma var birde kaka yapmış olabilir dedi doktorum haftaya sezeryan olacaktım zaten nasip bugündeymiş ❤️
Hanis Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin amin 🙏 çok dua bekliyorum sadece 2.sezeryanım olucak ama korkuyorum yine de 😀
Miracleee Hanis neden yatırdılar. Bende hastaneye gitsem mi gitmesem mi diye kararsızım bekliyorum evde. Nisanim geliyor ayrıca 10 dkda bir sancim.giriyor belimden karnıma. Ama 5 dkya düşmedi. Napcam bilmiyorum.
Hanis Miracleee benim sezeryandı kaka yapma ihtimali olduğu için yatış verdi doktorum birde çok sancım varmış o yüzden doğdu şükür ❤️