Arkadaşlar adetim 5 gün geçti, düzenli adet göruyorum normalde, test yaptım negatif çıktı hamilelik belirtileri var miyde bulantısı uyku, acaba geç döllenme mi oldu, kaç gün geçtimem olması lazım pozitif çıkması için, erken gebelik testi de yaptım? Yaşayanlar varsa yazar mısınız