OnlyBaby 5 martta olmam gerekiyordu 9 gün gecikti. Pcosum gerçi öyle aylarca adet olmadığım olmaz ama off inşallah geç döllenmedir kızlar. En son testimi gecikmenin 3. 2. Günler yapmıştım negatifti
OnlyBaby 1prensesannesi__ yok kız arada bir oluyo böyle😂😂 en son aralıkta 1 hafta gecikmişti. Ondan önce taa ağustosda iki ay olmadım çünkü adet günü yumurtlamıştım çatlama iğnesi olmuştum
1prensesannesi__ OnlyBaby agustosu hatirliyorum insAllah gec dollenme falan olmustur sen iki günde bir değerlendirmeye devam et
OnlyBaby 1prensesannesi__ bugün idrar testi negatifti😂 kız diyetisyene yazıldım liste bekliyorum bu gidişle 3-4 ayda kilomu vereyim yaza aşılama yaptırcam heralde hala olmazda
1prensesannesi__ OnlyBaby kiloya bağlı adet ve yumurtlama düzensizlikleri diyetle duzeliyo asko saglam saglikli bi diyet yaparsan asilamaya kalmadan hamile bile kalabilirsin