BrnSzr Merhaba, 25 haftalık falandım çok şiddetli bel ağrılarım oldu böbrek enfeksiyonu dendi, sonra adım attırmayacak derecede şiddetli ağrılarım oldu antibiyotik içtim geçmedi. Sonra bi gün aniden adet sancısı gibi oldu akşamına doktora gittim 30 haftalık falandım nst ye bağladı ve vajinal ultrasonla baktı rahim ağzında açılma olmuş. Ben haftalarca ağrı cektim herkes oluyo agrı dediği için ama herkesin ağrı eşiği, nazı niyazi farklıdır ben de herkes dayanıyo buna demek ki dedim ağlasam da direndim aptal gibi 🤷🏻♀️ hikaye anlattım ama su an 34 haftalıgım cok sükür iyiyiz, progesteran kullandım toparlandım. İhmal etme doktoruna danış bu tarz şeylerde baskalarıyka kıyaslama kendini 🙏🏻