Menisaa 40 haftada normal doğum yaptım iyi ki normal doğum yapmışım. Dikişlerim biraz fazla iyileşme sürecim uzun da olsa şu an üç ay oldu çok rahatım sanki doğum yapmamış gibiyim 🙈
Sezeryan da zor tabii ki doğumun her türlüsü zor. Bebeğiniz ve sizin sağlığınız için hangisi doğruysa onu olun. Sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın inşallah her türlü de anne oluyorsunuz her türlü de evlat sahibi oluyorsunuz doğumun hiçbir farkı yok 🙏🏼