Gzmkyaugr İkili tarama testim düşük risk çıktı normal dedi sonuçlar sizce 3 lü veyada 4lü tarama yaptırmama gerek varmı
scl Gzmkyaugr ikili tarama bizimde çok şükür temiz normal çıktı doktorum üçlü ve dörtlüyü yaptırmanıza gerek yok dedi. Ben yaptırmicam 😌
Orucu12 Bizimde temiz cıktı cok sükür dr ayrıntılıyı yaparız digerlerine gerek yok dedi yaptırmayı düsünmüyorum.