osman gökçeyi önerdiler banada ben ona gitmedim daha fakat ilayda tuncay vardı ona gittim bir kez güzel ilgilendi fakat hastane hijyen açısından çok kötü orda doğum yapmayı düşünmüyorum başkada hastane yok güzel bir doktor bulursanız banada önerir misiniz