SelmaGmss Bir bacağımın iç kısmı diğer bacağımın da üst kısmında kaşıntı oluyor kaşıdığımda kızarıyor ve sivilce gibi şeyler beliriyor,bir süre sonra sönüyor ama aynı şey olan kaşınan ve doktora görünüp bir sonuç alan var mı