busesssssss üç sezaryen oldum 4. Olacam nasipse hepsi birbirinden farklıydı ağrılarıda sıkıntılarıda benim bile farklıysa kişiden kişeye çok fark eder diye düşünüyorum ilk çok kolaydı mesela hiç ağrım ol amıştı kalkıp otururken acı bile hissetmiyordum ikincisi zordu sanki kor dökmüşler gibi yandı üçgün dikiş yerlerim eve çıktı m bir hafta sonrası bile yataktan kendim kalkamıyordum üçüncüde çok güzel geçti hafif ağrılarla eee okadarda olacak dördüncü inanın çok merak ediyorum nasıl geçecek inş güzel geçer de diyeceğim herkesin acı eşiği farklı biz ne desek boş yaşayıp göreceksin ama dayanılmayacak ağrılar değil inş çok güzel geçer ve hiç ağrı hissetmezsiniz