Sizlerin adına çok sevindim benim 2 Li testim özelde yapılmıştı ve düşük risk bir sorun olmadığı söylendi .
3 lü testti devlette verdim oradaki sonuç biraz üzücü geldi 106/1 ihtimal diye bizde nifty yaptırdık şimdi sonuç bekliyoruz inşallah sizler gibi sağlıklı haberini alırız 🤲🏻