Ben de duydum taa ilk kizima hamileyken de duynustum ama memeyi tutmaz diye cesaret edemedim zaten ilk 5 6 gün cok ugrastim tutsun diye.Gögüs yarasindan da cok cektim bana tahin yagi ve garmastan iyi gelmisti bunda dogum sonrasi yapmak istiyorum aslinda ama kokusunu alir da emmez diye korkuyorum