Bendis Merhaba bende de pko var. Şuan 4 buçuk aylık hamileyim. Birkaç nacizane tavsiyem olacak belki faydası olur diye yazıyorum. Klomen hiç kullanmadım nasil bir ilaç bilmiyorum. Femara isimli bir ilaç kullandım ayda 5 gün, bence mucizevi bir ilaç. Ama öncelikle stresi yenmek gerekiyor bence. Pozitif olup, her ay acaba ben hamile kaldım mı diye kafa yormamak, akışına bırakmak gerekiyor. Ben bu ilacı kullandığımda 5 ay gebelik olmadı ve çok stresliydim, ovulasyonu takip ettim çatlatma iğnesi bile yaptım. Sonra boşverdim kafaya takmayı olursa olur vaktini Allah biliyor diye düşündüm sadece vakti gelince ilacı kullandım 7. ay hamile oldum. Böyle...