Yaseminmur26 Kızlar adetime 13 gün var her gün ovulasyon testi yapıyorum ama hala yumurtlama görmedim hep bir hayalet cizgi var koyulasmadi sizce neden olabilir
umrumdadegil Yaseminmur26 her ay yumurtlama olmayabilir bir de yapmadan 2 saat önce sıvı alımını durduruyor musun
Boncukk123 Yaseminmur26 her gün aynı saat aralığında 2 saat önceden sıvı alımını durdurmanı tavsiye ederim geç yumurtlama görebilirsin 1 ay dene canım 🌸
Denizevren Yaseminmur26 bende aynı bu durumu yaşadım sonra saldım yapmadım artık dün öylesine bir ovulasyon testi yaptım tam yumurtlama gününe denk geldim adetime 10 gün kala yumurtlama gördüm normal bence yapmaya devam et
Yaseminmur26 umrumdadegil evet durduruyorum oruçlu oluyorum zaten herseye dikkat ederek yapıyorum ama yok
Babyada Canım benimde aynı ya bekliyorum ama adetime tam 13 gün kaldı hala göremedim 😐 acaba yumurtlamayacak mıyım diye korkuylrum
Babyada Yaseminmur26 normalde adetim de düzenlidir. İnşallah geçte olsa yumurtlama görürüz ve değerlendiririz ☺️
mombarbie_ Yaseminmur26 ben regl gecikmemin 7.gunu pik görmüştüm değerlendirip gebe kalmıştım düzenli yapmaya devam edin regl olana kadar