Kızlar 4 martta sezaryen doğuma girip sağlıklı bir şekilde doğumumu gerçekleştirdim evelsi gün taburcu olup çıktık 2 gün sonra kan uyuşmazlığından bebeğim sarılık olup mavi ışıkta yattı o durum zaten bizi derinden üzmüştü asıl olay hastaneden çıktıktan sonra başıma geldi daha önce kullanmadığım cam cezveyi yıkamak istedim ve cezbenin sapından değilde alt kısmından sirkeledim cezve elimde patlayıp elimi kesti ve hastaneye gittiğimizde tendonumun koptuğunu ameliyat olacağımı söylediler 2 saat süren ameliyata girdim ve elimi 2 ay kullanamayacağım annemlerin yanında kalıyorum ve psikolojikman çok kötüyüm gece uykusuz kalmalar çocuğumu tutamama herşey üst üste geldi ki sezaryen yerimi bile görmezden geliyorum biraz uzun oldu kusura bakmayın içimi dökmek istedim bi an önce bu zamanlar geçsin ve bitsin istiyorum