Kızlaaar helpp mee 🥹🥹🙏
Bugün kontrol vardı 35+6 olduk haftaya persembe 36+6 da suni sancıyla doğumu başlatacağız kilomuz 3050 gr tansiyon yüksekliğinden dolayı erken gelecek paşam baş aşağı ama kanalda değil doktorum squat esneme hareketleri önerdi kanala girmesi için girmezse nasıl olur o sancıyla girer mi kanala ve sadece suni sancıyla doğumu başlatmak nasıl yaşayanlarınız varsa beni aydınlatın 3. Dogumum olacak ilk kızımda hem normal sancim hem suni vardi cok zorlandim ikincide sadece kendi sancimdi ama bunda sadece suni ve kanalda değil birde bu haftada doğup kuvez durumu yaşayan var mı suan cok karmasik duygular icindeyim kafamda bin bir turlu soru var biraz daha kilo almasi icin muz kefir ve kasar bol tuketeyim diyorum baska ne yapabilirim