Kızlar merhaba, 37+1 de bebeğimi acil sezaryenle dünyaya getirdim. Kalbi durmak üzereyken çıkartıldı 3 gün yaşayabildi. Doktor çift kat diktim istersen önümüzdeki ay bile hamile kalabilirsin ama bence biraz vücudun dinlensin dedi. İlk bebeğimdi, hemen yenisi olsun istiyorum. İki sezaryen arası kısa olan tecrübeli anneler yazabilir mi, kaç ay sonra hamile kaldınız? Sorun oldu mu?