Yeldan Merhaba hanımlar 💋 Doğum sonrası korse nasıl kullanılır? Hangi aydan itibaren ? Kullanıp memnun kalan bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen. Birde normal doğum veya sezaryen bunlar korse kullanımını etkiliyor mu ?
Zumrut___ Yeldan ben hemen kullandım hastaneden çıkar çıkmaz ama doktoruma danışarak kullandım çokda faydası oldu hareket etmede falan baya faydası oluyor agrı çekmiyosun korse takılıyken
Rumeysaaa67 Yeldan ben Sezaryen doğum oldu canım hemen ilk yürüyüşde doktor taktirdi hastanede ağrıyı da keser dedi öyle oldu karnım çabuk toparladi ama bazı doktorlar önermiyormus 2 hafta
Yeldan Rumeysaaa67 anladım çok teşekkür ederim. Nasıl bir korse kullandınız acaba? İnstagramda bir sürü çeşit çıkıyor önüme hangisine baksam iyi mükkmel harika diyorlar insanın kafası karışıyor gerçekten hangisi iyi diye. İlk doğumum olacak ve daha 24 yaşındayım göbeğim kalsın istemiyorum 🥲
Rumeysaaa67 Yeldan bende bilmiyorum canım hastanenin kantininden aldi eşim sezaryen sonrası korse demiş sarı renkteydi 4 sene önce internette de var ben aldım 170 TL olandan pahalı bişey almadım valla 2. Sezaryen olcak 2 hafta sonra
Annesloading Rumeysaaa67 iç çamaşırı gibi giyilen mi almıştınız yoksa sadece bele takılan telli gibi bir çok şey çıkıyor
Simge16 Ben kademeli cırtlı olanlardan almıştım göbeğim küçüldükçe kademesine düşürüyordum bu sefer yine onu kullanıcam daha sonrası içinde külot korse alıcam
Rumeysaaa67 Annesloading sen bilirsin cnm indirime girmiş zaten ben ilk defa aldım kargo geldi cırt cırtlari.saglam sıkı tutuyor