Gebeyim Kizlar bugun 8 haftalik oldum bulantim tiksinmem yok sukur😊amauc dort saate bi sıklikla surekli acikiyorum si.diden cok kilo almaktan korkuyorum ama acikincada elim ayagim titriyo olabiliyomi bunlar sizce
Nghnclkk Gebeyim bende de var o canım bulantım vardı 6.hafta üç gün önce bulantılarım kesildi şimdide aşırı acıkıyorum kan şekerim düşüyo resmen meyveyle geçiştiriyorum çünkü bu sefer mide yanması yapmaya başladı ne yersem😔 8 haftalığım bu arada bende🥰
Migrenligebe Gebeyim gizli seker hastasiyim, bu dediginiz bana normalde de oluyodu. Hamilelikte de devam etti. Sekerim yuksek cikti. Doktorunuza danisin mutlaka
Mevaninannesiii Gebeyim ben de 8+4 ümdeyim çok acıkıyorm ama yiyince de midem mahvoluyo yediğim için pişman oluyorm maden suyuu bile rahatlatmıyo beni özellikla akşam yemeğinden sonra çok kötü oluyorm😂
petitehatunn sabahtan öğlene kadar ağzıma tek lokma alamıyorum. mide bulantısından falan değil hiç canım istemiyor. Ama saat 2 ye doğru bir yemeye başlıyorum maşallahlık yatana kadar hep bişeyler yiyesim geliyor. sanırım normal. yada ben psikolojik olarak normal olduğuna inandırdım kendimi
Mucizembenimm 11.haftaya kadar çok bişey yiyemiyordum ama bu hafta çılgınlar gibi acıkıyorum 😂 11.hafta ipin ucu kaçtı sonum hayrola.
Sbht_grkm Gebeyim şimdiden 2 kilo almışım bile 🙈 8+2 yiz bizde başından beri yoğun bir mide bulantısı yaşamadım. Bu hafta aynı durumla bende karşılaştım midem kazınıyor sanki halbuki yeni yemek yemiş oluyorum 🤔
Gebeyim Aynen geckten bazen abartiyorum saniyorum ama gercektwn elimde olmuyo gidip.gelip yerken sanki herkes bna bakip laf etcekmis gibi utaniyorum😊 misafirlikte olsam yiyemesem bile bi lokma ekmek istiyorum cnku midem cok bulaniyo yemeyince