Dilomonna [silindi] 30+5 bende de oldu bıçak saplanır gibi ağrı batma gittim normalmiş rahim doğuma hazırlanıyormuş
Ezomommy [silindi] idrar aldı bir şey yok bunun için ilaç yazmam bol su tüket dedi 🤦🏽♀️ her şeye bol su tüket diyor doktorum 🤣
[silindi] Ezomommy yaaa 😀😀 bende enfeksiyon var sanıyorum ama daha 10 gün önce tahlil vermiştim bişi çıkmadı bebek baskı yapıyor galiba 😂
Misal5 [silindi] ay lütfen bana da yazın. Birebir aynı durumdayım, hatta acile gidip idrar mı versem diye düşündüm ama panik yapmak istemiyorum biraz bekleyeceğim
[silindi] Misal5 merhabaaaa 🙋🏻♀️ doktora gittim bizim bebiş baş aşağı dönmüş o yüzden batıyormuş kafası o kısma geldiği için doktorum normal olduğunu söyledi