Normalde çok bi belirtim yoktu zaten sadece gözümü açamıyordum uykudan fakat iki gündür böyle bi belirtim yok birde iki gün öncesi rüyamda düşük yaptığımı gördüm ve ister istemez evham yapıyorum. Daha doktora gitmedim bu arada tam 6.haftadayım olabilir mi böyle ben mi kuruyorum kafamda 🥺